Меган Маркл відмовилася від послуг професійного візажиста

Меган Маркл відмовилася від послуг професійного візажиста
Герцогиня Сассекська Меган Маркл відмовилася від послуг професійного візажиста. Свій макіяж в рамках офіційного візиту до Ірландії дружина принца Гаррі робить сама.

Про це на своїй сторінці в Instagram повідомив близький друг Маркл, візажист Деніел Мартін, який був відповідальний за весільний макіяж герцогині, повідомляє Harper's Bazaar.


Напередодні він опублікував фото британського принца і Маркл, зроблене на святковій службі у Вестмінстерському абатстві з нагоди 100-річчя Королівських повітряних сил. У відповідь на коментарі шанувальників, які вважали макіяж герцогині результатом роботи Мартіна, він повідомив, що останнім часом вона вважає за краще робити свій мейк-ап самостійно.

«Я не робив їй макіяж, вона і сама відмінно справляється, чи не так? Вона сама зробила макіяж для цього заходу», - повідомив візажист.

Публикация от Daniel Martin (@danielmartin)
Раніше Маркл повідомила, що їй подобається максимально простий макіяж, створення якого займає всього п'ять хвилин:

«Все досить просто. Я називаю свій макіяж «нове обличчя за п'ять хвилин». Я використовую тональний крем Touche Éclat, підкручую вії, потім наношу туш, трохи бальзаму для губ Chap Stick і рум'яна. Це мій улюблений варіант макіяжу. Якщо мені потрібно створити вечірній макіяж, то я також використовую олівець для очей MAC Eye Kohl у відтінку Teddy - красивому темно-коричневому відтінку з дрібними частинками золота», - раніше повідомляла Маркл.